دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

تاکید شهردار مشهد مقدس بر حضور پررنگ کاروان خدام الحسین(ع) در خدمات‌رسانی به زائران اربعین

  • کد خبر: ۱۷۰۵۶۵
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
تاکید شهردار مشهد مقدس بر حضور پررنگ کاروان خدام الحسین(ع) در خدمات‌رسانی به زائران اربعین
شهردار مشهد با اشاره به اینکه حضور کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری در اربعین حرکتی افتخار آمیز است، اظهار کرد: بر حضور پررنگ شهرداری در خدمات‌رسانی به زائران اربعین در نجف اشرف تاکید داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا قلندرشریف در اولین جلسه راهبردی ستاد اربعین شهرداری مشهد که با حضور معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: بسیار خوشحالیم که به عنوان زائر کوچک علی بن موسی الرضا(ع) به زائران امام حسین(ع) و علی‌بن‌ابیطالب(ع) در ایام اربعین خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به عنوان خادمان امام رضا(ع) به نجف در ایام اربعین یک کار ویژه است، اظهار کرد: این خدمت توفیقی است که نصیب ما و همکارانمان در مدیریت شهری می‌شود و به آن افتخار می‌کنیم.

شهردار مشهد اضافه کرد: اما دراین میان باید چند نکته مورد توجه قرار بگیرد، اول اینکه خدمات‌رسانی کاروان خدام الحسین(ع) در سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شده و برای ارتقای خدمت‌رسانی راهکارهای مناسب پیش‌بینی شود.

قلندرشریف تصریح کرد: با توجه به اینکه خدمت‌رسانی نیروهای شهرداری در کاروان خدام الحسین(ع) یک کار دلی و معنوی است باید در کنار فراهم کردن زمینه خدمات‌رسانی در شهر نجف در ایام اربعین به نیازهای معنوی نیروهای اعزامی نیز توجه شود لذا حوزه فرهنگی در این زمینه برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

شهردار مشهد تصریح کرد: ستاد اربعین کشور نیز اکنون در حال آسیب شناسی خدمات‌رسانی سال‌های گذشته است تا در اربعین امسال با مشکلی به ویژه در زمینه حمل‌ونقل روبه‌رو نشویم.

قلندرشریف ادامه داد: مدیریت حمل‌ونقل با عراق است و باید موضوعات مرتبط با آن از طریق ستاد اربعین کشور با طرف های عراقی برطرف شود و در این حوزه ما تابع سیاست‌های ستاد هستیم.

وی اضافه کرد: البته در ستاد اربعین استان خراسان رضوی مسئولیت کمیته خدمات شهری با شهرداری مشهد است که طبق سیاست‌های ستاد استان عمل خواهیم کرد.

قلندرشریف افزود: نکته دیگری که بر آن تاکید داریم این است که مسلما باید زمینه و ملزومات مورد نیاز خدمات‌رسانی مناسب و با کیفیت برای کاروان خدام الحسین(ع) در نجف فراهم شود اما در کنار آن صرفه جویی حداکثری در هزینه ها نیز باید مورد توجه قرارگیرد.

وی ادامه داد: درمجموع حوزه فرهنگی باید به این نکته مهم توجه داشته باشد که پاکبانان، اتوبوس‌رانان و کلیه نیروهایی که تحت عنوان کاروان خدام الحسین(ع) جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین به عراق اعزام می‌شوند به‌نوعی سفیران فرهنگی نیز هستند لذا نیاز است تا دوره‌های آموزشی و توجیهی برای آنان تدارک دیده‌شده و اجرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->